Regn, regn, regn

ÅÅÅÅÅÅååh va supertrist det är med regn! Man blir verkligen så låst med aktiviteter:( Får se vad vi hittar på lite senare...IKEA kanske. Behöver köpa en stol till lillen.

Skrattar när jag läser era kommentarer..haha! Tänkte kommentera några av dom.
Linn --> ja dom är väldigt lika varandra Stoffe och Lowe..man kan nästan undra hur jag är inblandad:)
Jackie --> Klart jag menar DIG och ja hon är snygg, men du är snyggare:)
Jonna --> Du är alltid fin på bild...oavsett om du ligger svettig på en pilatesboll eller inte;)
Ullis --> Visst är det underbart med tavlorna, men måste hålla med om att det känns bra märkligt!

Trodde inte att det var möjligt men nu regnar det mer än förut:( Jag som vill hinna med både promis och lite löp idag! Kan man springa med paraply?

Funderar på socker avvänjning men vet inte om jag törs!! Det är socker i allt ju:( Vad har man på havregrynen om man inte får ha äppelmos t.ex? Någon som har tips? Är ju dessutom beroende av Sojamjölk light och den står det att det är socker i...skit också! Undra om det är skillnad på socker och socker..haha?
Sen undrar jag vad som är bäst, att skära ner gradvis eller ta bort allt på en gång..hmm?

Kommentarer
Postat av: Linn

Ta bort allt på en gång! LCHF! Read it do it!

2010-08-02 @ 14:55:06
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Ååå det där är så sjukt svårt! Hur fan ska man palla ta bort allt på en gång.

Alltså jag tror på: banta 6 dagar i veckan, 1 dag ät vad du vill och chocka kroppen. Fast då ska man klara att bara göra det en gång i veckan. Vilket jag misslyckas med VARJE vecka.. HEHEHE

2010-08-02 @ 15:46:18
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0