Promenad eller magträning?

img_0307 (MMS)

jag vet fortfarande inte...haha! Satt och lyssnade på spotify hemma och Lowe diggade på filten på golvet. Tydligen så högt att jag inte hörde när det ringdes på dörren, visslades och ropades. Observera då att dörren var öppen och att jag satt typ 4 meter ifrån den:) Hur som helst så vågade till slut Jonna, Bella och Pernilla sticka in huvudena och fråga om jag ville följa med på promis! Självklart (ja jag vet Ljungberg, korkat:) var jag på! And away we went. Lowe nöjd, jag nöjd, Bella nöjd, Pernilla nöjd och Jonna nöjd+övertrött! Hon hävdade att hon hade sovit för mycket...jag vet inte hur det känns längre men en gång i tiden kan jag har varit världsmästare på området:) Tack för fina tips och Jackie jag kommer gärna å äter med dig ändå:) Blev reagerakliniken i Huddinge på fredag. Tyvärr så tyckte hon att det lät som om min menisk va paj men vi ska inte måla fan på väggen ännu! Det är nåt fel på vår dator hemma..kan inte lägga upp bilder annat än om jag mmsar dom och då blir det bara en bild/inlägg:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0