Powerwalk med Jonna

img_0196 (MMS)

I morse var det dags igen för powerwalk med Jonna. Hon får ta vagnen i alla uppförsbackar...haha:) Sen hem och jobba en sväng och efter några timmar kom Jonna och Micke förbi och åt lunch här! Superbra eftersom Jonna inte orkade och jag fick resterna av hennes pasta carbonara från Primo..Mums:) Provade med spagetti och köttfärsås till Lowe idag men han gillade det INTE. Skumt..han har ätit allt annat med sån himla aptit? Kanske för tidigt för kött eller så är han vegeterian! Letade kettlebells på Stadium igår men de hade inte fått in dom i kungens kurva. Ska testa beställa på nätet istället. Sjukt peppad, verkar asa basa bra! Som en kanonkula med handtag med ryska anor..haha..så beskrivs den faktiskt, inte mitt påhitt! Ska kunna träna hela kroppen och få med lite kondis på köpet med dom. Jaja..ni får googla om ni är nyfikna (Linn:) Försökte lägga upp ett inlägg igår med bilder men gav till slut upp och det blev ingenting av det:( Vet inte varför bloggen krånglar när man ska ladda upp bilder ibland? Ska testa igen nu...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag och Lowe älskar morgonpromisar! :D

2010-08-04 @ 15:38:22
Postat av: Linn

Haha jag är mammastinkans mest korkade och nyfiknaste läsare :P

2010-08-04 @ 16:20:54
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0