Ny dator

img_0332 (MMS)

ÄNTLIGEN!! En ny dator:) Vår gamla lät som den skulle explodera när som helst, saknade tangenter, ljudet fungerade inte och det tog ungefär 25 minuter från uppstart till man kom ut på internet. Det blev en silver/vit SONY VAIO. Hade velat haft en helvit men man får nöja sig med det lilla här i livet:) Idag kettlebell träning igen och lite rehab övningar...gick en promenad också..fast jag inte får...tihi..bus;) Imorgon ska vi träffa prästen inför Lowes dop. Britt-Marie eller Eva-Britt tror jag hon hette. Vet inte vad det är som gör att man känner sig så syndig och skyldig när man träffar gudfruktiga människor (min kompis Carro upplyste mig idag om detta ord - gudfruktig..haha...kul ord) Man skäms nästan och vågar knappt se dom i ögonen. Samma sak om jag är inne i en kyrka. Skulle ju aldrig drömma om att svära eller göra något icke kristet! Anledningen till att Carro upplyste mig om detta roliga ord var i alle fall för att hon tipsade om att jag skulle berätta för Britt-Marie alt. Eva-Britt att vi inte är särskilt gudfruktiga i vår familj och på så sätt undvika psalmer så gott det går. Får väl se hur det går. Natti natti


Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg!! Då hoppas jag att du bloggar mer nu ;)



Vi körde choklad rätt igenom på kärleksmumsen så hade chokladströssel på istället :)

2010-08-24 @ 08:33:54
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0