Lika som bär?



Det var Gabbe som nämnde det på träning igår men jag håller med. Ni vet han som spelar pappan i "Alla älskar Raymond"..hur som helst så ser ni honom på bilden här! Det är främst frissyren som är lik...haha...Lowe har lite toffsar ala hockeyfrilla bak i nacken som inte skavts bort än. Gabbe tyckte jag skulle klippa men jag gillar´t:)
Ännu roligare att dom på den här bilden illustrerar att pappan dessutom är lik en örn från mupparna eftersom jag ser ut lite som en örnunge på mitt förra körkort (övervägde många ggr att bränna det och begrava alla bevis)

Lowe har äntligen lärt sig hur man går framåt i sin gåstol. Tidigare så har han haft en hand på ratten, tittat lite lätt bakåt och backat! Haha...sett ut som en riktigt schtekare!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Lilla plutt Lowe. Snacka om att han är omringad av snygga svettiga innebandydamer ofta. Så som han får öva nu kommer han bli världens bästa tjejtjusare :-)

Ååå jag vill också spela innebandy, saknar verkligen det ibland..

Du förresten, har du skickat en typ "träningsinbjudan" till mig?

PUSS

2010-08-25 @ 15:47:22
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha ja jag tror att jag har det Jackie:) Vet inte riktigt hur det funkar? Jag har skaffat konto på funbeat.se och det är helt gratis. Man reggar sin träning och kan lägga till lite kompisar...ganska skoj faktiskt! Puuuuuss

2010-08-25 @ 22:40:26
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0