IKEA igår...

Ja så var det avklarat...fick med mig Stoffe efter en hel del tjat och hot! Han HATAR IKEA:(
Hur som helst så var vi väldigt effektiva ändå...började med att äta köttbullar med potatis, sås och lingon. Rundade av med en UNDERBAR delicatoboll och gick vidare för att handla. Fastnade direkt på 5:- cafét och fikade lite till. Bulle och kaffe...vid det här laget var vi redo att inta varuhuset! Köpte en fin stol till Lowe som han gilla satan.
(Bild saknas)

Fyndade två trasmattor för 19:-/styck och fick förrådet ganska hemtrevligt om jag får säga det själv!
(Skulle vart en bild här)


Sist men inte minst så hittade vi den här fina ramen till vårt foto-collage över Stockholm..nöjd:)
(Skulle vart en bild här med) 

Kissan & Petter kom förbi och sa hej igår kväll och hade med sig en fin present till Lowe! Body från "Kiss & Bajs" och en blöjtrosa (vad heter det till killar...blöjbyxa? Den har ju inga ben...blöjkalsong?...ja ja) Klockrent!!
(här var det också tänkt att det skulle vara en bild)

Har även hotat Stoffe med att han kommer hamna på bloggen så fort han säger nåt efterblivet så nu gör han det. Jag frågade när han kom hem från träningen hur det gick (första innebandyträningen som coach för hans del idag) och han svarade detaljerat ”bra”. Eftersom han inte verkade utveckla mer än så så frågade jag vad dom gjorde på träningen och då svarade han återigen målande ”kände lite på boll & klubba” och ”körde lite innebandyövningar”...jaha...jag som trodde det var simskola;) Karlar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0