Första tisdagsträningen i hall avklarad

Planen var klar...vi var redo och laddade MEN...det gick inte alls som vi tänkte oss;) Började bra. Jag drog på träning 19:30 eftersom vi har samling 19:45. 20:00 kom Stoffe och Lowe ner efter att Stoffe kört lite kvällsrutiner hemma och pyjamasen var på! Väl nere i hallen rullade han vagn och Lowe somnade...nästan;) Stoffe drog 20:15 eftersom han har samling 20:30 på tisdagar i Tullinge. (såhär kommer det se ut på tisdagar fram till april 2011!!) Tur i oturen så hade vi ingen innebandy. Idioterna i kommunerna har fått för sig att NU måla linjerna på hallgolvet i Storängshallen så där fick vi inte vara. Blev fystester istället och med mitt "lite lätt" sargade knä och förlossningssviter så var jag med på hela 1 test! Haha va tragiskt. Armhävningar blev det. Trodde inte att jag skulle klara nån men det blev (kors i taket) 12! Får väl vara nöjd ändå antar jag. Sen försökte jag sit-ups men vid 15 kände jag att jag skulle bli tvungen att kissa ner mig om jag skulle fortsätta. HAHA! Vilken syn...dessutom hade det blivit framför nya tränarn;) Nej, där blev det brytning!
Tjejerna var skitduktiga och hoppade spänsthopp och sprang tester. Vårt löptest/uthållighetstest består av massa start/stopp så det ville jag inte heller göra med knät. Försökte vara duktig och sprang intervaller istället. Sjuuukt jobbigt! Lowe hade det bra med 3 supersnälla tjejer i laget som inte kunde träna. Bra med damlag:)

Får se hur knät känns imorgon. Nu känns det faktiskt bra. Weeeei:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0