Fashion by Stina:)

Som söta Jackie informerade mig om så funkade ju inte länken till klänningen. Kommer därför en bild här:



Fin va? Jag gick in idag och kollade igen och nu har dom ändrat till lev v.35 istället för v.37!! Tjohooo....ska ringa och tjata också eftersom det är samma vecka som dopet och lite stressigt om den inte passar att hitta ny!

Älsklingen är på arbetsintervju! Jag är såååå nervös, tur att inte han verkar vara det:) Så snygg och stilig när han drog iväg i kostym...mmmmums...haha!

Köpte en fin hoodie igår från Danska HUMÖR..aldrig hört talas om men tyckte dom hade skitsnygga kläder i fina färger. Här kommer bild! Den jag köpta är dock starkt turkos med vit text.( Obs! Det är inte jag på bilden om ni trodde det;)



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha tack! Sjukt fin klänning! Du kommer bli så snygg i den! Trodde nästan att det var du på bilden lika het i alla fall ;-)

2010-08-26 @ 11:02:48
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0