Bulgursallad

img_0331 (MMS)

...med fläskfilé står på menyn ikväll! Måste börja tänka lite GI nu..både för magens inre och yttre skull:) Mår så mycket bättre i magen när jag äter GI. Synd bara att jag ÄLSKAR pasta och bröd..får väl unna mig ibland. Idag har Lowe och jag haft en mysdag och bara gosat. Han har varit på toppenhumör trots att han sov som en kratta. Missat sempers magdroppar i 2 dygn och det har märkts på natten kan jag säga:( Tillbaks i stafettmatningen varannan timme då inget annat tröstar. Hoppas det blir bättre i natt! Har bestämt mig och ni kommer skälla på mig nu! Ska försöka köra innebandy fram tills jag varit hos ortopeden den 8:e. OM det känns ok vill säga. Gör det ont så skiter jag i det. Så...skäll på, men så blir det! Känner mig helt busig...tihi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0