Blödig löprunda!

Riktigt nice:) Kände mig lite lätt tung i baksida lår efter alla pass jag har i kroppen...körde nåt konstigt schemalagt pass igår dessutom med hopp och skutt och det tog nog mer än vad jag trodde! Alltid skönt med träningsvärk dock..
Hörni snacka om att hormonerna kommer i obalans när man fått barn...blödig? ehhh ja!
I slutet på löprundan så kom "som en vind i ditt hår" på spellistan och eftersom jag nästan va klar så lät jag den gå...annars brukar jag få springa och zappa bort alla ballader och annat trams som inte motiverar en till att röra på sig. Måste göra om min playlist på Spotify så att det bara är upp-tempo! Hur som helst...låten kom på och jag börja mima med i vanlig ordning (förmodligen helt fel eftersom jag hittar på egna texter till alla låtar)..måste se rätt kul ut! Började i alla fall tänka på hur lycklig jag är som har någon som jag älskar så ootroligt mycket och som förhoppningsvis älskar mig också och så tänkte jag på Lowe såklart och vips så började jag småsnyfta! haha...patetiskt och kanske lite gulligt men framför allt väldigt annorlunda:)
Så...nu har jag gråtit för första gången under löpning!

Imorgon förhoppningsvis schtek med Jonna och kanske även köpa nytt dammsugarmunstycke som hon tipsat om...LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahaha, men ååå det är så härligt att gråta lite ibland. Det var ju glädjetårar :-) För din fina familj!

PUSS

2010-08-05 @ 08:37:30
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0