Besök i kyrkan

img_0334 (MMS)

precis som jag skrev igår så är man ju from som ett lamm när man kliver in i en kyrka. Planen var klar. Någon av oss skulle förklara för Britt-Marie att vi inte är särskilt gudfruktiga och vill ha så lite psalmer som möjligt på Lowes dop. Väl där så fick ingen av oss ur oss det så det blev 2 psalmer. Ja ja...får väl vara så. Isabelle ska ju sjunga två låtar också så det kanske balanseras upp! Hade peppat mig själv innan att inte svära och inte missbruka guds namn. Gick sådär. Missbrukade guds namn ungefär 46 gånger. Ville busa lite innan prästen kom in i kyrkan när vi satt och vänta men Stoffe vågade inte. Han förbjöd mig att göra "baby-Jesus" med Lowe och hålla upp honom som ett kors för att ta kort till bloggen. Han sa att då skulle vi alla få brinna i helvetet. Blev lite rädd och lät bli helt enkelt. Nu har jag kämpat i en övertrött bebis mat genom gråtande tuggor. Han däckade som en klubbad säl efteråt kan man säga:) Bra...då kan mamma blogga lite och kolla H&M katalogen som låg i brevlådan när jag kom hem! Snart förhoppningsvis lite core med Jonna, Bella och Pernilla! Lowe är såklart med:) Ikväll innebandy och det stora eldprovet! Håller knät eller inte? Håll tummarna åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0