Amningshjärna!

Panik!!!...pratade med Jonna i telefon efter att jag ringt och grattat hennes Micke på födelsedagen..(GRATTIS IGEN MICKE:) och telefonen dog. Hämtade laddaren och skulle sätta på den igen och kommer inte ihåg pin-koden! Hur är det möjligt? Har tryckt fel 3 ggr så nu är den spärrad:( Om någon vill få tag på mig innan jag fått tag på puk-koden så får ni ringa Stoffe. Så jäkla mycket amningshjärna nu att det är löjligt! Ska nog bara hålla på i 1 månad till och sen får det vara bra. Amma + blond = mycket dålig kombo!

Innebandyträning idag i 2 timmar. Så roligt med mycket tvåmål och så svettigt! Måste varit 100 grader i hallen nu. Kan ju hoppas att det bidrar till lite extra kaloriförbränning;)
Tror tyvärr att jag gjort nåt med knät..sprang och helt plötsligt så kändes det som om något knäckte till. Gjorde inte direkt superont men kändes helskumt och ostabilt efter. Tränade klart och åkte hem och det känns svullet. Kan absolut inte sitta på huk:( Ucsh det får inte vara nåt långdraget..det pallar jag inte. Ringa vårdcentralen i mörra!

Nu är det snart natti natti! Hejdå hejdå

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaha var de därför de bröts.. Trodde du hade fått nog av mig, fick en liten tår i ögat! :D



Pussssssss

2010-08-16 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0