Älskade IKEA

Tror inte att jag älskat Stoffe så mycket som idag! Jag var så stolt och nästintill upphetsad av hela grejen:)
Såhär var det....vi såg en fin soffa i en annons från MIO idag som det dessutom var grymt bra pris på. Vi har egentligen velat vänta med soffköp tills vi ev. flyttar så man kan passa in den mer exakt men nu när ebjudandet visade sig så vart vi sugna. Började diskutera vad vi skulle göra med vår gamla soffa eftersom det i stort sett inte är något fel på den. Om vi skulle behålla och förvara den hos typ mamma och pappa eller kanske tom sälja. Då kom vi på det...eller Stoffe! Briljant! Vår nuvarande soffa är trasig för andra gången. En MYSINGE från IKEA och de säljs inte längre. Vi köpte den 2005. 2006 så fick vi reklamera för samma fel som nu. Stoffe ringde till kundtjänst och biffen är klar. Vi får komma in med soffan så köper dom tillbaks den! HAHA..så jääääävla bäst på IKEA och eftersom jag är "the queen of reklamationer" så blev jag ju självklart alldeles till mig i trasorna!! Imorn bär det av till IKEA och jag håller alla tummar och tår för att den går in i bilen.

Första torsdagsträningen idag och prövning för knät med lite innebandy. Gick kanon med knät och det klaffade bra mellan mig, Stoffe och Lowe. Vår träning var slut 20:00 och jag kom hem typ 20:08. Stoffe iväg 20:10 för att hinna vara på träning senast 20:30! Lowe nöjd, jag nöjd och Stoffe nöjd:)

Vi var även och storhandlade på ICA Kvantum idag (usch så dyrt) och gick igenom hela affären med ett gammalt annonsblad! HAHA:) Handlade massa grejer som det var rabatt på förra veckan. Typsikt oss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0