1 av 2 problem lösta

Okej telefonen funkar. Stoffe fixa via ÅF support! Kan känna mig lugn. Höll på att få magsår ett tag.

Däremot fick jag träffa en riktig klåpare till läkare på vårdcentralen som utan att veta vad som är fel på knät ordinera vila och att jag skulle ringa och boka en ny tid om 7-10 dagar. Sista gången jag går till vårdcentralen tror jag..så kassa! Ska leta upp en bra privatläkare istället. Det kostar väl ändå samma peng numera?
Har ringt lite olika idrottskliniker och sitter på kölista. Hoppas dom ringer snart..vill inte dra ut på skiten:(

Istället för att vara med på vår gemensamma fysträning idag så körde jag ett kettlebell pass själv hemma. 4 övningar körde jag, swingen, clean & press, snatch och windmill. Mycket teknik om man inte vill få blåmärken på hela underarmarna och faktiskt riktigt svettigt! Kanske blir min enda träning ett tag framöver...det och promenader:( Läste lite på internet om knäskador och det känns som att det är min menisk som spökar..det eller ledband/korsband. Hoppas inte det däremot. Håll tummar, tår och klövar för mig:)

Köpte ett nytt halsband till en av våra katter idag också. Vet inte hur dom gör men titt som tätt så är dom bara borta? Har förut tagit bort dom där små bjällrorna som sitter på halsbanden eftersom det känns sjukt taskigt att dom aldrig ska kunna smyga:( Men nu efter typ 40 döda fåglar och en miljard möss så känns det som det enda rätta. Ska skaffa en bjällra till Zorro också!

Imorgon är en annan dag

Kommentarer
Postat av: Tania

Kan rekomendera http://www.hammarbybehandlingscenter.se, har för mig att det kostade 500:- men då får man ju reda på exakt vad det är...har varit där några ggr. Inga långa väntetider.

Dr Björn Engstöm är knäguden :)

2010-08-16 @ 22:16:18
Postat av: Jacqueline

Lilla plutt Stina. Fy vad tråkigt att du har skadat dig. Sen är det ju typiskt VC att vara lite efterblivna.... Jag tycker du ska gå hit, http://idrottsskadecentrum.com/ för det ligger granne med där vi bor, så kan du komma upp och äta hos mig sen :-)

Krya på dig!

ps. vill också prova kettlebell ds.

2010-08-17 @ 08:38:34
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0